Werk voor vo-scholen

In ons werk combineren we creativiteit en wetenschappelijke inzichten. Voordat we een campagne uitwerken, onderzoeken we waarom de mensen in jouw doelgroep kiezen wat ze kiezen, doen wat ze doen. En waar de gevoelige snaar zit om dat te beïnvloeden, plus welke gedragstechnieken van toepassing zijn. Zo krijg je gericht meer leerlingen.

“Als je ziet hoe hard ons leerlingenaantal stijgt, dat is bijzonder. Ik had gehoopt op groei. Maar de snelheid van dit succes heeft me verbaasd.”
Freek op ’t Einde – directeur Comenius Lyceum Amsterdam

“Samen voeren we al meer dan tien jaar een hele goede campagne die een boven verwachting hoog aantal aanmeldingen bewerkstelligt. De school is in die jaren spectaculair gegroeid.”
Arno Raven – afdelingsleider ARH Bergen

“De aanmeldingen pakten bijzonder goed uit! Daar doe je het voor.”
Hassan el Hachhiouchi – directeur Calvijn College

Hieronder voorbeelden van ons werk voor een selectie opdrachtgevers.