Air France-KLM Cargo

Een bekend merk, overal ter wereld. Wij worden gevraagd om een internationale campagne te bedenken om de leidende positie van AF-KL Cargo te onderstrepen. Om dit merk als descriptieve norm te presenteren. Bij hun zakelijke klanten, agents en infuentials.

Uit gesprekken met de doelgroep analyseerden we dat angst een grote rol speelt bij internationaal goederenvervoer, elke zender voelt dat de goederen kwetsbaar zijn. Als ze maar ongeschonden aankomen. Omdat ze vers moeten blijven, breekbaar zijn, makkelijk beschadigen, snel geleverd moeten worden, levensreddend zijn, soms omdat het levende dieren zijn. De eigenaar maakt zich er heel wat zorgen over. Daarom willen ze een vervoerder met veel ervaring en een uitstekende reputatie.

We tonen die kwetsbaarheid. En de dankbaarheid over de goede afloop. Air France-KLM Cargo laat de spannende reis perfect verlopen. Menselijk, glimlach, opluchting. Met slimme gedragstechnieken en een toon die mensen overal in de wereld aanspreekt.

De campagne loopt in alle landen, behalve Australië. Deze beelden zijn de basis. Voor elk specialisme (zoals live stock, high tech, automotive, etc) maken we aanvullende promotieacties.